My studytrip abroad - Soerabaja, Indonesia - Reisverslagen van Juv S. - WaarBenJij.nu My studytrip abroad - Soerabaja, Indonesia - Reisverslagen van Juv S. - WaarBenJij.nu

My studytrip abroad - Soerabaja, Indonesia

Welkom op mijn reisblog,

Mijn naam is Juvena. Ik studeer fysiotherapie aan het Avans Breda. Voor mijn minor Studeren Buitenland verblijf ik 3,5 maand in Soerabaja.
Welcome to my (study)trip abroad!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2015

Hello Bali & bye bye Indonesia <3

01 Juni 2015

KEEP CALM, only 2 weeks left before leaving SB

03 Mei 2015

Weekend Trip to Banyuwangi

30 April 2015

5 weeks left until our trip through Bali & Central

13 April 2015

What to do when no one speaks English?
Juv

Een hele goede avond vanuit het warme en vochtige Surabaya! Voor mijn minor Studeren Buitenland verblijf ik in een van de grootste steden van Indonesië, Soerabaja, voor 3,5 maand. Daarna reis ik nog een maand door naar Bali en Midden-Java. Welcome to my (study)trip abroad!

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8250

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 13 Juni 2015

My studytrip abroad - Soerabaja, Indonesia

Landen bezocht: